Współpraca z naszym biurem rachunkowym
Priorytetem naszego biura jest satysfakcja i zadowolenie Klientów z naszej współpracy. Wraz z podpisaniem umowy przejmujemy wszystkie obowiązki związane z szeroko rozumianą księgowością, kadrami i płacami. Możecie być Państwo pewni, że zajmiemy się Waszą firmą kompleksowo i profesjonalnie.
Początki współpracy
- Na pierwszym spotkaniu poznajemy Twoją firmę, jej specyfikę, potrzeby i cele. Omawiamy zakres naszej współpracy, biuro wyczerpująco przedstawia na czym polega kompleksowa obsługa firmy.
- Następnie przygotowujemy ofertę współpracy dopasowaną do oczekiwań Twojej firmy, zapewniając optymalne rozwiązania i konkurencyjną cenę.
- Na podstawie wspólnych negocjacji spisujemy warunki umowy tak aby nasza współpraca była satysfakcjonująca dla obu stron.
Stała współpraca
- Dokumenty można dostarczyć do biura osobiście, pocztą, kurierem, drogą elektroniczną. Istnieje możliwość odbioru dokumentów u klienta
- Konsultacje w zakresie prowadzonej działalności są bezpłatne.
- Informacja o zobowiązaniach podatkowych, płatnościach do ZUS przekazywane są zgodnie z ustaleniami z Klientem, bezpośrednio wskazanej osobie, mailowo, sms lub telefonicznie.
- Wszelkie dokumenty takie jak m.in. zaświadczenia o dochodach i zatrudnieniu, druki RMUA, listy płac, zestawienia wyników finansowych wysyłamy po wcześniejszym uzgodnieniu z klientem pocztą elektroniczną lub tradycyjną.
- Rozliczenia właściciela z ZUS są bezpłatne.
- Po udzieleniu pełnomocnictwa reprezentujemy firmę w urzędach, ZUS i uczestniczymy w postępowaniu kontrolnym.